lördag 1 januari 2011

Årets sista Fotodag

Så nu är det nytt år och nya förutsättningar till ett lyckat år. Dock ska jag inte klaga för det har varit ett bra äventyr. Nu ska man bara se till att alla nyårslöften hålls också. Planen är att införskaffa nya blixtrar och paraplyn för lite mer bättre förutsättningar. Har känt mig väldigt låst och inte kunna använda all mina kreativa tankar inför plåtningarna så detta är ett måste.
Tog mig tid att ta en fotorunda igår för det var ju helt underbart väder där ute.
Åkte en vända bortåt Haby/Öresten, till ett ställe jag inte varit på nån gång. Trodde inte det fanns nått ställe jag inte varit på här i området men men.









Så efter denna rundan så visste jag att min bror Mattias å Co var uppe vid Heasjön så tog en sväng dit upp oxå men då stog det pulkfotning på listan :D

M o P tävlar ner för backen
Hehe... Mattias flög av Snowracern efter hoppet ^^
Även Anna hade det lite svårt :D

Senare på kvällen avslutade vi med en trevlig parmiddag med redigt god mat å lite alkoholhaltiga drycker. Testade en japansk Sake/champange som smakde redigt gött. Kanpai. 
Fick lust att fota maten dock var det lite mörkt så bara förätten fick vara med här.

Melon Tsatsiki med räkor och kräftstjärtar.

Önskar er alla en god fortsättning på det här nya året.

1 kommentar:

  1. Härliga bilder Nicklas. Nu blev jag inspirerad att gå ut och fota... Men jag vet att jag inte lyckas så bra som du. Kanon duktig är du. God fortsättning.
    kram
    Cissi

    SvaraRadera