söndag 13 mars 2011

En liten biltur dit vägen ledde en.

En skön lite små mulen söndag, hade inte något riktigt bestämt idag så vi tog oss en liten biltur. Vi hamlade i Kungsbacka av alla orter längs vägen. Dock gjorde vi inge här mer än att handla vatten på Willys å sa att vi ska hit till sommaren. Vi tog och stannade på Fjärås Bräcka för jag vart här när jag var yngre si sådär 12 kanske. Det såg lite annorlunda ut här sen jag vart här sist. Tog ialf en serie bilder som jag lät Photoshop arbeta lite med. En panorama bild blev slut produkten, att det var så lätt så skulle jag använt mig mer av detta då man får en lite större blick över ställen som man vill visa. Så räkna med mera sånt här :D
Bilden är som sagt Fjärås Bräcka och från vänster till höger ser man havet, Hanna och storslagna Lygnen.


Klicka på den för att få en större bild :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar